gårdagen o idag

IGÅR
plugg plugg plugg blir de bara denhära veckan har fett mkt , jag har svenska tills på fredag har en fysik debatt tills på fredag har världskart prov tills på fredag o sisst men inte minst såå har jag biologi prov tills torsdag,
de  e snart lov o vi har fett med plugg, dom dära lärarna kan fan inte tänka :O  vi har disco snart sen ,klassens dag o grejer o massa plugg. men men man kan inte bara tjata på livet man måste ju forsätta :I
idag började dagen med att jag vaknade tack vara min klocka som plingaa , de va solit o fint ute men jag kunde inte äns öppna ögonen efter jag klarade att kliva upp från sängen så fixade jag mig o sprang ut .
på vägen träffade jag ablass (en syster) som var vid konsum, hon va som en ängel som räddade mig från att komma sent, när jag kom till skolan var alla trötta. ni vet hur de är att va i skolan så jag pallar inte berätta efter skolan kom jag hem o satt framför datan då ringde ablass o sa att vi skulle till birsta så jag bytte om o cyklade till henne .
när jag kom dit taggade vi direkt till birsta o gjorde massa saker o jag sprang runt o leta efter blöja till hennes flicka :S haha , sen käka vi i kina grejen brevid donken efter de så vandrade alla hem, men jag skulle till henne för att hämta cyklen o jag kom nyss hem de regnade så jag e genom blööötttt.. fan att vädret e så här på morgonen var de varm o soligt senså börjar de att regna fckkk it!
IDAG
va på skolan hade turkiska, nästa vecka ska vi fika på turkiskan man ska baka o ta med sig jag å selin ska göra kladdkaka, sen hade jag svenska språk lunch o so igentligen skulle vi ha engelska men vi hade hål så yäääss
efter skolan taggade jag till stan vissade mamma ett par urrrsnygga jeans som jag kommer att få om 1 elr 2 veckor de va ju också bra, aja sen efter de tagga vi till weynes cafee o emre kastade nått så att de flög in i en annans mat obsii
senså tagga jag emre o mert hem , o nyss kom jag hem ska plugga till arv o dna har prov imorron o kan ingenting
senså blir de att ablass kommer med snuurungarna , idag e de också dålig väder de e varmt men de blåser ass mkt
ju , man flyggggger bara iväg :O menmen ska sluta skriva o plugga istället. ni får ursäkta gårdagens inlägg jag skrev den igår kväll men de gick inte att publisssa den så de står som jag har skrivit de nu pusss
kärleeek o kraam/kzkiin♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0