ny start med en ny blogg

hejhej,
jadu en ny start med en ny blogg, om ni inte vet så hade jag en annan blogg (mewkiiz.blogg.se) men jag o en kompis bästemde för att göra en tillsammans,, kommer skriva i båda bloggen om jag hinner..
kan kort berätta om mig, jag heter Özlem keskin är 15 år och bor i sundsvall, ursprungligen kommer jag från Turkiet.
jag e en typ som gillar att va med kompisar o göra saker ni kommer känne mig bättre senare.
jag delar bloggen med min bf Selin yesilkayali , hon får själv berätta om sig själv,
just nu sitter jag i mitt rum o tusen tackar Meltem för den finaaa designen tack askiim <3 jag skulle inte klara av att göra dehära själv. ska sluta skriva nu skriver mer imorron måste sovaa , sov klockan 7 på morgonen idag o vaknade 1
mina trötta ögon måste få lite sömn men innan de ska jag kolla lite på tv.
kärleeek o kraam / kzkiin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0