Like me...

Shuus alla blogg reader sitter här och lyssnar på en gammal låt ...
Idag blev dagen ushhh och inga mer komentarer för dagen.
Imorn blir det stan med några sweeteer från klassen ska/skulle
köpa bronzer puder men mamma tyckte att det inte behövdes
för att jag skulle sola om 2 veckor :D tänk om 2 VECKOR !
Menmen sen så såg jag en skiiit söt tröja från GinaTricot's
hemsida så det blir väll och köpa den ifall den finns ville
ha den i blå innan men nu får jag ta köpa den röda innan
det blir och resa efter det får jag ABSOLUT INTE köpa nått
vi hörs imorn då :)

      Köp Lista:
  1.  Tröja från Gina.
  2. 2 Par skor.
  3.  Parfym.
  4. Leggings med dragkedja.
  5.  En bh top från Cubus.




Girlicious - Like Me

Hittade inte bättre kvalite :(

xo xo Selin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0