KOOOKTTT VAAARMMMT

Hej blogg kan jag skriva att sommaren är här?
Det var varmt idag och då menar jag koookt varmt...
Igår blev det tyvärr inget inlägg för att min internet inte funkade ,
men igår blev det birsta med mamma för att kolla på skor men
hittade inte mina storlekar idag blev det norra med alla turkar
och jag o merve ville ha glass så vi promenerade till stan för
att kiosken i norra var stängt sen när vi på stan passade vi
på och gå in i några affärer jag köpte örhängen som är silvriga
vilket jag hade ett par guldiga ,jag märkte också att jag ska åka
till Stockholm på fredag om 2 veckor *happy* och lördagen
blir det flyg till Istanbul *love*. Men vi hörs imorn ,

xo xo Selin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0