Första inlägget av mig då :)

Hej som ni ser sundsvallare så lyser solen ,men kan inte påstå att det är svensk
 väder...  Menmen idag är det mitt första inlägg i min andra blogg har haft en
innan men den gick så dåligt att jag skaffade med en vänn som jag är med närmare åt. Idag blev det inte mer än skola, det gick bra
hade musik prov och svenska förhör det gick ganska bra, idag blir det inte minsan mer än att sitta med matten tills jag ska sova.

Ska berätta lite mer om mig nu, jag heter Selin och jag hatar min efternamn .
Jag är fjorton och ett halvt år, jag gillar att lyssna på musik, surfa inne i internet,
dansa då jag har tråkigt, och shoppa för det mesta.
Min musik smak är hiphop R&B , rap och lite mer varierande det beror på
hur själva musik stilen och texten handlar om.
Jag är född i mitt hemstad Turkiet och lever nu i tråkiga Sundsvall mer crazy
kan det väll bli hellre, men det finns sånna ställen men dom är för överdrivet.

Men hej så länge bjuder på den korta versionen av Kanye West - Paranoid
"orginala" version som kommer ut snart...





xo xo Selin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0