Och ?

Hejhej blogg läsare...

Idag blev det skola-plugg-stan ska köpa en tröja imorn.
Imorn blir det att vara med Özlem vi ska baka till våran modersmålsdag
resten vet jag icke.

Jag har fått lite bråk på grund av stavfel det är inte mitt problem
jag läser inte igenom det jag skriver i bloggen och den personen
som bråkade med mig ville visst läsa Özlem men det orsakar
inte mig, varför bråkar du med mig om ett stavfel ?
Och minnsan tror jag att du kommer från Stockholm ?
Ajja jag har inte tid och bråka med några som jag inte känner
jag har andra bättre saker som jag behöver lösa...

Nästa vecka är det resa osv.
Men vi hörs imorn :)

xo xo Selin

Kommentarer
Postat av: selin

eh okej men vem e du? och hur känner du özlem?

2009-06-02 @ 18:04:33
URL: http://onlyaboutus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Özlem loves me

2009-06-04 @ 16:49:51
Postat av: özlem

gör jag , de visste jag inte :)

2009-06-05 @ 19:42:07
URL: http://onlyaboutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0