måndag

hejhej, hur är mår alla läsare ? (: jadu idag har jag inte gjort så mkt, allt e som vanligt, de blev skola,stan,höglunda skolan ( träffa merve ), kompis, höglunda (hämta merve), tog bussen till merve senså vandrade vi ner till stan , jag va fett hungrig hade inte äns druckit vatten på hela dagen så jag taggade till kovland för att äta, menmen så klart har man roligt där, skulle vara med merve men hon kunde inte komma till mig så jag va i kovland hela dagen lång.. senså va de en lång resa hem, senså ducshade jag och nu kollar jag på tv :) aja ska sluta skriva . puss heej kärleeek o kraam /özlemkeskin ps, har skolbal elr va de heter imorron så smsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0