heart lesssss

shuees , vad händer alla blogg läsare ;)? jag sitter just nu hoss ablas med kubra och lyssnar på heartless . snart kommer gästerna till henne o vi fixar o städar o grejar, merve ska också komma vi kanske taggar o köper godis mums. tänkte bara berätta om nästa vecka:) måndag: börjar jag 8 o slutar 10 tisdag: städar vi skåpen sen e de bal för 9orna ;) onsdag: e de klassens dag :/ torsdag: ska jag till student fredag : SKOLAVSLUTNING!!! sköön vecka, ville bara säga lite, kanske e de inte så intressant för er att läsa men har inget o snacka om så:/ tråkig inlägg för eran del min me :) menmen ska sluta skriva, hejdå sötnosar kärleeek o kraam /özlem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0